Veelgestelde vragen
- Hoe kan ik in uw winkel bestellen?
U kunt eenvoudig bestellen door artikelen aan uw winkelwagen toe te voegen en vervolgens af te rekenen. Hier kunt u uw afleveradres en betaalmethode invoeren.
-
Welke betaalmethoden accepteert u?
We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder creditcard (VISA, Mastercard, AMEX), PayPal, Klarna en bankoverschrijving. -
Hoe lang duurt verzending?
De levertijd is afhankelijk van uw locatie. Verzending binnen Duitsland duurt doorgaans 6-12 werkdagen. -
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Alleen vandaag zijn de verzendkosten helemaal gratis. -
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Wij willen dat u tevreden bent met uw bestelling. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling contact met ons op om een retournering of omruiling te regelen. -
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, u kunt uw bestelling op elk moment vóór verzending annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u uw bestelling wilt annuleren. -
Wat als een artikel ontbreekt of beschadigd is?
Als een artikel ontbreekt of beschadigd is, neem dan binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling contact met ons op. Wij zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. - Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
We sturen uw trackinginformatie per e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Normaal gesproken ontvangt u het trackingnummer één dag nadat wij uw bestelling hebben verzonden. U kunt uw pakket ook volgen op onze 'Track Order'-pagina in het hoofdmenu bovenaan de pagina.